חנות פיצה בנגב נסגרה בחשד להחזקת אמל"ח; 7 נעצרו

פנחס בן זיו No Comments on חנות פיצה בנגב נסגרה בחשד להחזקת אמל"ח; 7 נעצרו

פעילות מבצעית ממוקדת של שוטרי המחוז הדרומי הובילה לתפיסת אמצעי לחימה הכוללים 2 מטעני חבלה מאולתרים, נשק מסוג M16, נשק מסוג קרלו , 3 אקדחים, מחסניות ותחמושת. בתוך כך חתם מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, על צו סגירה לבית עסק ברהט שבתוכו הוחזק אמל"ח. 7 חשודים נעצרו לחקירה בחשד להחזקת אמצעי לחימה לא חוקיים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוטרי משטרת ישראל של המחוז הדרומי, לוחמי מג״ב ומתנדבים רבים, ממשיכים לפעול בכל שעות היממה על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של האזרחים.

לצד פעילות הביטחון השוטפת המוגברת, ומתן מענה לכל אירוע 100 בתחומי המחוז, הורה מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, לבצע פעילויות אכיפה במסגרת המאבק הנחוש שמנהל המחוז הדרומי נגד תופעות הפשיעה והחזקת הנשק הבלתי חוקי. הפעילות מתבצעת במטרה למנוע הסלמה של סכסוכים פליליים שונים במגזר, בזמן בו מתנהלת לחימה בגזרה הדרומית.

במסגרת הפעילות פשטו אתמול בבוקר שוטרי תחנת רהט של מרחב הנגב, בשיתוף לוחמי יחידת יואב ובסיוע יחידת הכלבנים המחוזית, על מתחם מבנים באזור התעשייה בעיר רהט. בפשיטה אותרו 2 מטעני חבלה מאולתרים הכוללים 4 מטעני צינור ומערכות הפעלה אל חוטיות, שעל פי החשד נועדו לשימוש גורמים עבריניים במסגרת סכסוכים פלילים בין משפחות במגזר.

במסגרת הפעילות נעצרו לחקירה 2 תושבי המקום, ובהתאם לחומר הראיות שייאסף נגדם הם יובאו היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

היום, בפשיטה שבוצעה על מתחם 4 בעיר רהט, איתרו שוטרי תחנת רהט ולוחמי זרוע דרום של החטיבה לבט"פ נשק מסוג M16. שלושה חשודים, תושבי המקום, נעצרו בחשד להחזקת אמל"ח בלתי חוקי כשבחזקתם נתפסו כ 200,000 ש"ח .

בתוך כך, ובמסגרת הפעילות המבצעית שבוצעה בימים האחרונים בעיר רהט, חתם מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, על צו סגירה מנהלי למשך 30 ימים נגד בית עסק "פיצה נאפולי" בעיר, לאחר שבחיפוש שבוצע בשבוע שעבר במקום על ידי שוטרי תחנת רהט בשיתוף לוחמי הזרוע הדרומית של החטיבה לבט"פ של מג"ב אותרו שם 2 אקדחים, תחמושת ומחסניות.

במסגרת הפעילות נעצר בעל בית העסק ומעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בבאר שבע.

במהלך פעילות לאיתור אמל"ח בפזורת אלאטראש איתרו שוטרי תחנת העיירות של מרחב הנגב, בשיתוף לוחמי הזרוע של החטיבה לבט"פ של מג"ב דרום וצפון, רימון אימונים ונשק מסוג קרלו. ביישוב חורה תפסו כוחות משטרה על תושב המקום אקדח, מחסניות ותחמושת. החשוד נעצר לחקירה בתחנת העיירות, ובהתאם לחומר הראיות שייאסף נגדו הוא יובא היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרו.

כלל אמצעי הלחימה נבדקו ונוטרלו על ידי חבלני משטרת ישראל ובסיום הטיפול הועברו להמשך טיפול ביחידה החוקרת.



0 תגובות